O mnie:
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, z zespołem Aspergera, ale także z niepełnosprawnościami ruchowymi i intelektualnymi. Od trzech lat pracuję w placówkach oświatowych, jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia i jako pedagog specjalny.
Zawsze podchodzę indywidualnie do każdego dziecka, staram się uwzględniać mocne i słabe strony dziecka i na tej podstawie dobierać prawidłowe metody i formy pracy. Jestem certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej, a także magistrem pedagogiki specjalne w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na specjalności – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. W trakcie terapii skupiam się na całościowym rozwoju funkcjonowania dziecka we wszystkich sferach: społecznej, emocjonalne, poznawczej, samoobsłudze, a także motoryce małej i dużej. Jestem na 4 roku studiów z psychologii klinicznej.
Prywatnie uwielbiam podróżować, spędzać czas na siłowni i spacerach z psem.
Z kim pracuje?
- Z dziećmi od 2 lat
Specjalizacje:
- SI – Integracja Sensoryczna
- Praca z dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa, z afazją
- Terapia pedagogiczna
- Wczesne wspomaganie małego dziecka
- TUS – Trening Umiejętności Społecznych
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Elementy terapii behawioralnej
- Praca z dzieckiem z wybiórczością pokarmową
Z jakimi trudnościami zgłosić się do Wiktorii:
- Zaburzenia integracji sensorycznej
- Trudności szkolne
- Problemy z nauką pisania, czytania
- Umiejętności społeczne i emocjonalne
- Problem z pracą w grupie, zachowaniem agresywnym
Certyfikaty:
- Studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej
- TUS – Trening Umiejętności Społecznych
- Terapia jedzenia
- Terapia behawioralna
- Inne certyfikaty i kursy poszerzające wiedzę i umiejętności
Z jakich usług można skorzystać?
- SI – Integracja Sensoryczna
- Terapia pedagogiczna
- TUS – Trening umiejętności społecznych (zajęcia grupowe)