Jestem psychologiem, a w uproszczeniu dla dzieci: panią „pytajką”, której można powierzać najskrytsze myśli.
W pracy z drugim człowiekiem, w szczególności z tym ‚mniejszym’ wiekiem ważna jest dla mnie dobra relacja, oparta na szacunku, otwartości i poczuciu bezpieczeństwa.
Wspieram dzieci, młodzież i ich opiekunów w różnych trudnościach z jakimi się spotykają. Wspólnie odkrywamy posiadane już umiejętności, ale też pokazuję odpowiednie narzędzia do radzenia sobie z przeciwnościami.
Zapraszam do siebie:
DZIECI 2-10 lat, gdy:
- Potrzebne jest wsparcie w adaptacji w żłobku, przedszkolu, szkole, nowym miejscu zamieszkania
- Placówka opiekuńcza zgłasza trudności dziecka w różnych obszarach codziennych wyzwań
- Rodzic/ opiekun ma niepokojące go obserwacje
- Dziecko często się boi
- Dziecku trudno rozpoznać i wyregulować własne emocje
- Dziecko nie wierzy w siebie
- Rodzice się rozstają, rozwodzą
- Kiedy dziecku trudno jest odnaleźć się w relacjach społecznych z innymi dziećmi i dorosłymi, w zawieraniu znajomości i ich podtrzymywaniu
- Z diagnozą ADHD
NASTOLATKÓW 11- 17 lat, którzy:
- Odczuwają lęk
- Dokonują samookaleczeń
- Nie czują swojej wartości
- Mają obniżony nastrój
- Doświadczają straty w relacjach: rozwód rodziców, rozstania z przyjaciółmi, chłopakiem/ dziewczyną, śmierć bliskiej osoby
RODZICÓW/ OPIEKUNÓW, którzy:
- Potrzebują być wysłuchani z wyzwań wynikających z roli opiekunów jaką pełnią dla swoich dzieci
- Otrzymali diagnozę dziecka (ADHD, Spektrum Autyzmu i inne) i chcieliby otrzymać wsparcie i psychoedukację
- Chcą przygotować siebie i dziecko do nowego wyzwania jak pójście do żłobka, przedszkola, szkoły.
- Potrzebują pierwszej pomocy psychologicznej (utrata pracy, strata relacji- rozwód, rozstanie, śmierć, zakończenie przyjaźni)
Swój warsztat pracy doskonale dzięki uczeniu się od dzieci i młodzieży w codziennej pracy z nimi, jak również dzięki różnego rodzaju warsztatom i kursom prowadzonym przez profesjonalistów w dziedzinie psychologii i psychoterapii.
W swojej pracy opieram się na nurcie poznawczo-behawioralnym, który daje ciekawe narzędzia, umiejętności do radzenia sobie z trudnościami.
Podczas konsultacji i obserwacji wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte podczas pracy jako Terapeuta Integracji Sensorycznej, w związku z tym na zgłaszane problemy patrzę z różnych perspektyw.
Certyfikaty:
- Praktyczny kurs dla psychologów dziecięcych
- Terapeuta TUS 1 i 2 stopnia
- Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej
- Praktyczny Kurs Interwencji Kryzysowej
- :
Kursy:
- „Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym”,
- „Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży”,
- „Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD”,
- „Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?”,
- „Dziecko/nastolatek w spektrum autyzmu w gabinecie terapeuty”,
- Instytut Terapii Poznawczo- Behawioralnej- Praktyczny Kurs Interwencji Kryzysowej,
- „Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym”,
- „Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie”,
- „Praca metodą ekspozycji z dziećmi i młodzieżą”,
- „Diagnoza i terapia nadwrażliwości dźwiękowych u dzieci i młodzieży. Mizofonia, fonofobia, hiperakuzja”.